[Csaladtortenet 2] [MACSE: 12286] Re: portré adatbázis

Péter Reicher reicher.peter at gmail.com
2015. Jan. 29., Cs, 21:35:37 CET

Tisztelt Társak!

Szeretném még egy szempontra felhívni a figyelmet!

A személyek arcképének megőrzésére nem szokták a fiatalkori arcképeket
felhasználni, mert 18 éves korban még nem állandósult a tekintet! Az élet
még nem formálta karakterré ebben a korban legtöbbször az embereket! Ezért
van az, hogy valaki 35 évesen alig hasonlít 18 éves kori tablóképére!

Természetesen nagy öröm lenne dédapámat felfedezni egy iskolai tablókepén,
amely az éppen akkori adatokat - lakhely, iskola, stb a további kutakodás
irányát tudja elősegíteni.

Kérdés az, hogy ezen típusú adathalmaz feldogozása összemérhető-e a várt
eredménnyel?

Reicher Péter

--
Üdvözlettel: