[Csaladtortenet 2] Háztulajdonos

"István (Stephan) de Rakovszky" r.istvan.moegling at rakovszky.eu
2015. Jan. 30., P, 09:48:16 CET

Kedves Judit!
Menj el a fővárosi levéltárba (Teve utca). Ott őrzik a régi telekkönyveket. De
jobb, ha előtte mehkeresteted az irat számát és kikéred.
Multkori ottjártamban én is így tettem anyai nagyszüleim házával, melynek
édesanyám résztulajdonosa volt, most pedig kívülről szépen restaurálva áll a
Kossuth lajos téren. Ottjártamkor még a KIM, most pedig az Igazságügyi
ministérium van benne.
Az iratot megkaptam és a 3 legfontosabb oldalt le is másoltattam.
Ha Neked csak egy név kell akkor azt esetleg emailben is megkaphatod.
Üdv.
István