[Csaladtortenet 2] új polgári anyakönyvek a mormon oldalon

László Kulcsár laszlo.j.kulcsar at gmail.com
2015. Jan. 30., P, 15:00:25 CET

Valószínűleg amatőr kérdés, de van valahol egy lista a FamilySearch oldalon
ahol ezeket a polgári akv frissítéseket közhírré teszik? A család egy része
a Alsónémedi / Dabas / Ócsa / Tatárszentgyörgy / Újhartyán környékről
származik, és számos fekete foltom van a korai 20. századból. A Pest megyei
polgári akv-k pont ezekről a településekről hiányoznak.
Laci