[Csaladtortenet 2] Újfehértó anyakönyv plusz 100 éves szülinap

Benke Zoltán benkez at t-online.hu
2015. Jan. 30., P, 17:52:40 CET

Kedves Lista!
Segítséget kérek egy származási hely azonosításában Újfehértói katolikus
anyakönyvben.
1774 február 21én, a vőlegény Balajti János származási helyére szeretnék
rájönni. (Gesztetiensis=Gesztete?, Geszteréd?, Geszt?)
Ha jól látom a mennyasszony református volt, de ő katolkius igaz?

Köszönettel:

Benke Zoli

UI:
Vasárnap egy röpke fényképes családtörténeti előadást tartottam az ünnepelt
életútjáról (Nagymám), aki
kereken száz éves volt 23-án. Szerencsém van, mert Ő nagy segítségemre van a
kutatásban és még most is remek egészségnek örvend.
Böngézgettem a születését követő újságokat, az egyikben azt írták "abnormis
enyhe tél".......Minő párhuzam, most is zuhog az eső.....