[Csaladtortenet 2] diskrete Geburt - diszkrét (anonym)

Hedvig Gaspar gasparhedi at hotmail.com
2015. Jan. 31., Szo, 03:50:51 CET

Kedves Zsuzsa!

Véleményem szerint itt egy olyan esetről van szó, ahol az illető arra ajánlkozik, hogy egy nagyobb összegért elvállalja egy minden valószinűség szerint házasságon kivül (jobb családokba való emberektől, tehát pénz nem számit) született gyermek felnevelését.  Azt igéri, hogy a kapott összeg negyedét félreteszi a felnövő gyermek számára.  Hasonló esetet láttam az ezerkilencszázötvenes/hatvanas években, amikor két, mással házasságban élő, fél a nyilvánosság előtt nem is titkolt módon viszonyt folytatott.  Később tudtam meg, hogy a viszonyból gyermek is született, akit vidékre adtak ki a fentihez hasonló módon.  Az, hogy az anyakönyvezés ilyen esetben hogyan folyik le, jó kérdés.  Gondolom, az apa hivatalosan ismeretlen, és a felnevelő a nevére veszi a gyereket.

Üdv:   Hédi