[Csaladtortenet 2] anyakönyvek belső levéltári hálózaton

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2015. Jan. 31., Szo, 18:12:28 CET

Kedves Ili,

valahol A3100-A3160 körül tart, ha jól emlékszem, ami elérhető az Óbudai
Kutatóban
Feltételezem, ugyanez érhető el vidéken is.

Kedves Zoli,

kétlem, mivel az egyházi levéltárak saját maguk indítottak projekteket
erre, ahol fizetős hozzáférés ellenében böngészheted az általuk szkennelt
anyagot. Lásd Kalocsa, Vác, Győr eddig.

Üdv
Krisztián