[Csaladtortenet 2] anyakönyvek belső levéltári hálózaton

Szigetiné Ili zekany at gmail.com
2015. Jan. 31., Szo, 19:00:25 CET

Kedves István!
Igen vidéken is elérhető. Pénteken láttam, hogy néznek számítógépen
anyakönyveket. Rákérdeztem, és azt mondták, hogy fel lehet iratkozni rá, de
nincs listájuk hozzá, mert naponta bővül.
Kérdésem az, hogy az alábbi linken szereplő mikrofilm listát vehetem alapul
a 3100-as filmszámnál?
http://mikrofilm.uw.hu/
Vagy a a MOL honlapján esetleg van lista, hogy mi van már digitalizálva.
Üdv: Ili