[Csaladtortenet 2] Baldácsi(Baldacci) címer

julie heissler julie_heissler at yahoo.com
2015. Júl. 1., Sze, 12:51:57 CEST

Kedves Kutatótársak!

Keresem a Baldácsi/y Antal báró által használt címert, melyről a következő leírást találtam:
"egyenes, katonai ezüst pajzs ezüst mezőben zöld ág, gránátalma, vörös magvakkal
jobb oldalt DEUSbal oldalt DIES, mindkettő arannyal írva
a pajzson bárói koronaférfi alakú telamonok (oszlopok): két szerecsen zöld mezőben, fehér szárnyakkal, fejükön fehér szalagok, rajtuk ágyékkötő"
Hogy mikor kapott a család nemességet, az nem teljesen egyértelmű: lehet 1811, azután 1841-ben lett indigéna (magyar nemes), de találtam olyan adatot is, miszerint 1830-ban kapott bárói diplomát (Diploma Baronatus).
Egyszóval címerrajzra lenne szükségem.

Köszönettel:
Heissler Julianna