[Csaladtortenet 2] Jelzések, rövidítések

Jóna Sándor js at visionlaser.hu
2015. Júl. 1., Sze, 14:25:16 CEST

Kedves Kutatók!

Nem a címer-témához, hanem a Gazsi által belinkelt oldalon lévő rövidítésekhez tennék hozzáfűzést ötletként.
Én az anyakökyveknél (AK) az alábbi rövidítéseket használom:

SZAK - születési/keresztelési
EAK - esketési (házassági)
HAK - halotti.

Így a házassági és a halotti röviden és jól elkülönül (HAK, HazAK, HalAK, ... helyett).

Üdv, Sándor