[Csaladtortenet 2] Azonos nevű testvérek? (Jutka)

Jutka papp.judit1 at gmail.com
2015. Júl. 2., Cs, 11:18:39 CEST

T. Lista!

Egyik ükanyám utáni kutatás során érdekes dologra bukkantam. Őt magát
Knap(p) Máriának hívták született 1852-54 között, talán Újfehértón de még
még nem találtam meg. Szülei Knap Lajos és Kurcsik Johanna. Meghalt
Újfehértón 1926-ban 74 évesen és a férje Papp István volt.

Ezután előkerült egy 1904-es halotti Újfehértóról, ahol Nap Mária Fekete
Jánosné halála található (45 éves volt). Született kb 1859-ben, szülei Nap
Lajos és Kurcsik Johanna. A halálesetet pedig Papp Istvánné Nap Mária
jelentette, akiről odaírták hogy az elhunytnak édestestvére volt.

Szóval azon kívül, hogy a Knap-ot elírták Nap-ra, van két Mária nevű
lánytestvér kb 5-7 év korkülönbséggel.

Azért nem hiszem hogy elírták a nevet, mert egy testvér volt a bejelentő.
Bár ha ő írástudatlan volt akkor nem vehette észre. Amúgy mindketten római
katolikusak voltak.

Találkozott már valaki hasonlóval?

Jutka