[Csaladtortenet 2] PDF oldalainka elforgatása (nem csak a nézeté)

Szabó Előd szaeltan at gmail.com
2015. Júl. 2., Cs, 14:27:08 CEST

Kedves Listatagok!

Korábban írtam Word támában, de csak mostanra tisztult le, hogy
olyan PDF-kezelő programot keresnék, amely egy dokumentum egy-egy kijelölt oldalát 90 fokkal el tudja fordítani.
(Adobe valamelyik verziója?)

Indok: A nyomda A3-as íveken myomtatja az A4-es lapokat is, amelyeken egymás mellé téve a fekvő oldalak kilógnának.
Nekem is furcsa volt, hogy egy nyomda nem csinálja meg az elforgatást, igaz nyomdakész PDF-et viszek...
köszönettel: Előd