[Csaladtortenet 2] Üdvözlet és bemutatkozás

Martina Wille martina.varsanyi.csf at gmail.com
2015. Júl. 9., Cs, 09:35:13 CEST

Kedves Listatagok,

pár év kihagyás után . mint sokan, úgy én is a RadixIndex-es levelezőlistán
szereztem be tudásom alapját - időm megint engedi, hogy újra családom után
kutatgassak. Valami 2006-ban elakadtam apai nagyapám ágán, és azóta se
sikerült előrébb jutni (bevallom inkább más irányokba kalandoztam).

Nagyapam: vitéz Varsanyi Laszlo (ny.ezredes, M.kir.Csaba kiralyfi
hadaprodiskola).
szul: 1906.
Dednagyapam: Varsanyi K. Arpad (financ)
szul: 1875, Torokbecse
elso felesege: Doleviczenyi Elza
masodik felesege: Gyurkovics Gabriella
Varsanyi K. Arpad apja vagy nagyapja allitolag magyarositotta a nevet. A
radindexen talalt nevvaltoztatasok kozott sajnos senkit nem talaltam, akire
illett volna a leiras.

Megköszönném, ha lenne tippetek arra, hogy milyen (elsősorban online)
adatbázisokban érdemes elindulnom.

Üdv,

Martina