[Csaladtortenet 2] Bocsor Laci mellett

Éva Adorján adeva40 at gmail.com
2015. Júl. 11., Szo, 12:18:26 CEST

A facebook-on olvastam / bár nem vagyok nagyon aktív tagja e közösségnek /,
valaki panaszkodott,hogy a mormonok mostanában nem adnak magyar adatokat
indexelni.Valahogy nagyobb hírverést kellene csinálni a mi munkánknak.
Úgy vélem jó is, meg nem is, hogy adataink nem mindenki számára
hozzáférhetők, mint a mormonoké.
A Éva