[Csaladtortenet 2] Családtagok keresése [Bittó]

Szabolcs Makra makra.szabolcs at gmail.com
2015. Júl. 11., Szo, 13:37:26 CEST

Kedves Mária és akit érint!

Berekböszörményi adatfeldolgozásom során nagyon sok Bittó nevűt
találtam 1895 előtt és után is. Talán érdekes lehet.

Üdv: Szabolcs

---
Subject: [Csaladtortenet 2] Családtagok keresése

Tisztelt szerkesztős?g

Manapság kezdtem hozzá hogy a nagyapám után,illetve a családja után
kutassak. Ekkor olvastam az interneten egy levélsorozatot,amit Bittó Erika
inditott el.
Az utolsó bejegyzést 2006-ban találtam.  A hölgy Bittó Antal nevű nagyapja
után kutakodott. Az én nagyapámnak is volt Antal nevű testvére,és ő is
kaposhomokon lakott. Őt Bittó Györgynek hivták. Ha jó az elméletem,akkor a
hölgy aki a rokonait kereste,lehet nekem a másod unokatestvérem.
A Bittó családból édesapám 3éve meghalt,a nagyapám a
2.világháborúban,senkitől szóban már nem tudok kérdezni.
A kérésem az lenne,ha Bittó Erikának valamilyen elérhetősége van,juttassák
el hozzá a gmail cimem. Nagyon szépen köszönöm a segitségüket!
Üdvözlettel-Bartáné Bittó Mária