[Csaladtortenet 2] Hunyadytól / bp.-i 1941-es összeírás

György Négyesi negyesigy at gmail.com
2015. Júl. 12., V, 10:51:39 CEST

Lacikám csak Neked új és van még érdekesebb IV. 1419n jelzettel budapesti
összeirás. Próbálták felmérni, hogy mely lakásokban kik laknak, s általában
pontos születési dátumokkal vették fel őket, bár sajnos volt, hogy üres
lapot kaptam, de mindenképpen érdemes megnézni. A Népszámlálás IV 1419.j.
Ott nincs a pontos születési dátum, de persze érdemes megnézni, hiszen az
összes családtag szerepelt, akár 1 jónapos csecsemő is!!
Digitalizálva vannak az 1935, 1943, 1944, 1945, 1950 évi választási
lajstromok is.

4si Gyuri