[Csaladtortenet 2] Hadtörténeti Intézet formanyomtatványát alá kell írni!

Martina Wille martina.varsanyi.csf at gmail.com
2015. Júl. 13., H, 10:43:11 CEST

Kedves Listatagok!

Mielőtt más is úgy járna, mint én, hogy az alábbi kioktató hangvételű
levelet kapja, felhívom figyelmeteket arra, hogy a
http://www.militaria.hu/adatb/leveltariuj/content/katonaosok_kutatasahoz_szukseges_adatok/
formanyomtatvány kitöltésénél valamelyik mezőbe igyekezzeket beilleszteni
egy aláírást.

Bár én még gondolkozok azon, hogy panasszal éljek.

Üdv, Martina

Végezetül szeretném felhívni szíves figyelmét arra, hogy a hozzánk intézett
elektronikus levelét nem méltóztatott aláírni. Az írásbeli érintkezés
jelenleg elfogadott szabályai szerint a leveleket alá kell írni, kivéve, ha
a névtelenség mögé rejtőző önzetlen adományozásról vagy névtelen
feljelentésről van szó. Az Ön esetében azonban egyikről sem beszélhetünk.

A levelet akkor is illik aláírni, ha a kérelmező neve esetleg szerepel
e-mail címében.

A saját érdekében javaslom, ha legközelebb írásban fordul valamilyen
hivatalos szervhez, kérését írja alá, mert ellenkező esetben az emberi
gyarlóság az aláírás hiányát udvariatlanságnak, a levelező partner
lenézésének és semmibevételének tekintheti.