[Csaladtortenet 2] Hadtörténeti Intézet formanyomtatványát alá kell írni!

Mária Dr. Bakay bakaymaria at gmail.com
2015. Júl. 13., H, 22:47:04 CEST

Érdeklődöm,hogy ez a kellemetlen hangvételü levél honnan jött pontosan?

Mert a Hadt.Ltárnak KÉT részlege van.
1.Kapisztrán tér (1900 előtti katonák nyilvántartása)..itt a vezető
Bonhardt Attila.
2.Van Központi irattár is VERSENY utca.. (1900 után született katonák
nyilvántartása)..itt tavaly Mayer..igazgató úr volt a vezető,de sokszor a
beosztottjai válaszolnak a megkeresésre.(pld Halászy Barnáné,stb..és mások)
--
Nekem mindkét helyen jó volt elsőre és ismeretlenül(vidékiként) is a
tapasztalatom!

De így:
Én mindig telefonálok és postán írok ugyanarra a hivatalos helyre, egy
időben,a biztonság kedvéért...és a szokások megismeréséért!.
A Hivatalok általában csak e-mailekre..nem nagyon szoktak válaszolni,vagy
nem segítőkészen.
---
E-mailt csak már megismert  hivatalnak szoktam küldeni.
üdv
Bakay Mária