[Csaladtortenet 2] Kérdés: hinni vagy ellenőrizni?

Martina Wille martina.varsanyi.csf at gmail.com
2015. Júl. 15., Sze, 13:32:40 CEST

Kedves Lista,

apai nagyapám egy darab papírra felrajzolta nagyanyám családfájának egy
darabját, összesen 3 generációt. Egyik nagyszülőm sincs már közöttünk,
ezért eddig én a papíron lévő adatokat készpénznek vettem. Több, a neten
fellelhető információ (lexikonok valamint néhány mormon adat, amit online
találtam) is azt mutatta, hogy egyes, itt lévő adatok hitelesek.

A kérdésem az, hogy Ti ellenőrzitek-e ezeket az adatokat és ha igen, milyen
mélységben?

Bevallom, hogy ha a kisördög belém bújuk, akkor szívem szerint minden
adatot az anyakönyvi lap fényképével bizonyítanék, de reálisan nézve erre
se időm, se lehetőségem sincs (már csak adatvédelmi okok miatt se).

Előre is köszönöm a válaszokat,

Martina