[Csaladtortenet 2] ma temetnének !

Beus beusmarie at gmail.com
2015. Júl. 17., P, 22:07:45 CEST

Ha mindenki, akit valamelyik ősöm bátyámnak, öcsémnek, húgomasszonynak,
édes fiamnak, leányomnak,stb. szólított vér szerinti rokonom volna,,, - na
ennyit a Széchenyi-Petőfi történethez. Mintha özvegy Jókayné is fiamnak
szólította volna Petőfit... A nagyapám meg  apánknak nevezte Kossuthot!
(meg rajta kívül még a fél ország is)  DNS vizsgálatot mindenkinek!!!!
Azonnal!!!!!
Bocs, ne haragudjatok, de besokalltam :))))) Csak csepegtetve bírom el a
hülyeséget, ömlesztve már sok :)