[Csaladtortenet 2] RE

bussanyi bela bussabussa44fentike at freemail.hu
2015. Júl. 18., Szo, 07:49:53 CEST

    Már valahol említettem volt ! A Gulágot megjárt nagybácsim kicsit meghibbanva került haza ! Asztalos létére nagyon okos , hegedülni , sakkozni tudó , történelmet ismerő ember volt ! Egyszer azt találta mondani : Petőfi sem volt annyira okos mint azt veletek tanítják . . . Selmecbányán megbukott két tantárgyból ,azt hiszem latinból meg vallástanból ! Tizenévesen nagyon felháborodtam . Sándor megbukott ? Hiszen ő tanította még a tanítóit is ! Most a hétixel sokmindent másképpen látok !
          http://www.borsonline.hu/cikk.php?id=112212    Máshol is családfa kutatnak és adják nevüket hozzá
  fellehet venni a kapcsolatot velük . Semmi rosz szándék nem vezényel , az egész téma viszont nagyon érdekel ! Kik és hanyan vasztek , temettek el hazájuktól szeretteitől messze Barguzinban ?!
    c.h.baiersdorf - nak üzenem mivel bolondnak tart . . . én őt egy rakás szerencsétlenségnek . . . most meg szaladj Péchi Gazsi után panaszkodni ! üdvözletem Tornaljárol .