[Csaladtortenet 2] Adatbázis bővülés

Szabó Előd szaeltan at gmail.com
2015. Júl. 19., V, 09:51:19 CEST

Kedves László ás Kristóf!

A filiára irányuló kérdésemet úgy értettem, hogy az adatbázis MIT ért valójában filia alatt m(Ha nem a hagyományos, általatok is írt jelentése lenne az).
Levelemben arra utaltam, hogy a két település nem volt filiája Csengnekés nem volt más falu sem.
De már szerencsére kaptam hivatalos választ is és várnak további javításokat!

üdv: Előd