[Csaladtortenet 2] [MACSE: 12831] Lipótmezó Gyogyintezet

György Négyesi negyesigy at gmail.com
2015. Júl. 19., V, 11:36:49 CEST

Dehogynem, ahol élt oda jelentik, megteheted, hogy minden évben az
önkormányzat iratainak  megfelelő névmutatókönyvét kikéred és ott megnézed,
X.Y.halottfelvételi lapját keresd, ha megtalálod, akkor az évtől függően
abban az évben a Lipótmező amelyik kerülethez tartozott, azt a halottit kel
végignézd és meg kell leljed a halálát Remélem nem emlékszem rosszul és a
közigazgatási iratok mutatókönyveit kell nézd. Kikérheted a halottfelvételi
lapot is, de általában nincs meg kiselejtezték, ezért kell végignézni az
adott évet

4si Gyuri