[Csaladtortenet 2] rokonság, nyelvrokonság

Beus beusmarie at gmail.com
2015. Júl. 20., H, 10:04:06 CEST

Azt mondják, hogy a nagy melegtől esik a vérnyomás, ezért kell valami, ami
megemeli. Én azonban inkább a kávé pártján állok, s nem a Petőfi-témával
emelném. Messzemenőkig egyetértek Gazsi július 18-i levelével :))))
Ami meg a finnugor témát illeti: magyar nyelv szakosként nem tanultam
arról, hogy a finnek és magyarok rokonok volnának, viszont nyelvrokonságról
tanultam. A rokonság és a nyelvrokonság Ég és Föld, szóval javasolnám, hogy
erről se nyissunk vitát :)  Örülnék, ha Gazsi ezzel is egyetértene :D
Üdv: BBea
--

*www.baanbea.hu <http://www.baanbea.hu>*