[Csaladtortenet 2] [Admin] levlista nemkívánatos témák, temetés, Petőfi, hitviták - moderálás

Péchy Gáspár gazsi at pechy-de-pechujfalu.hu
2015. Júl. 20., H, 10:51:56 CEST

Tisztelt Levlista Tagok!
Elöljáróban: NEM KÍVÁNOK VÁLASZT E LEVÉLRE A LEVLISTÁN, ha valakinek észrevétele van, írja meg privát címemre, vagy a fórumra.

Néha nem tudom eldönteni, hogy egyesek ingerküszüböm tesztelik, vagy csak figyelmetlenek, vagy...
Alig egy napja jeleztem, hogy a Petőfi halála, temetése körüli polémiák nem kívánatosak a listán, de ez idő alatt mégis négy hozzászólás érkezett. Nem értem! Martina még csak-csak, e hóban iratkozott fel, tán nem is értette levelem, de a többiek !

Mégegyszer, hogy újabb levlista tagok is értsék:

Ahogy "gustibus non disputandus", úgy az egyéb hitbeli, politikai, etc.. polémiák nem kívánatosak ezen a levelező listán.
A lista támája családkutatás, aki feliratkozik, ezzel kapcsolatos kérdéseket és válaszokat vár. Minimum udvariatlanság 600 listatagot bosszantani egyéb, számukra érdektelen, nem kívánatos témával.

Vannak olyan dolgok, melyek - bár nem tartoznak közvetlenül a családkutatás körébe - érdeklődésre tarthatnak számot több listattagnál: erre lett kitalálva a levlista fóruma (http://levlista.theka.hu/csaladtortenet/smfor/), ahol szélesebb körben lehet információkat kérni, megosztani, nem zavarva tömegeket.
Ha valaki új témát índít a fórumon, a levlistán a téma megjelölésével felhívhatja az érdeklődők figyelmét a fórumbejegyzésre, anélkül, hogy taglalná, kifejtené annak tartalmát. Akit érdekel, az megnézi, kommentája ott. (A fórumon be lehet állítani, hogy levélben értesítést kapjunk, ha egy adott témához hozzászólás érkezik.)

Moderálás: vegye biztosra mindenki, ha - egy elfajult vita, vagy nemkívánatos téma kapcsán - jelzem, hogy a további hozzászólás moderálást von maga után, a téma folytatása BIZTOSAN moderálást jelent; azaz az illető további levelei addíg nem jelennek meg a levlistán, amíg én nem láttam, s jóvá nem hagytam.

Utószóként: NEM KÍVÁNOK VÁLASZT E LEVÉLRE A LEVLISTÁN, ha valakinek észrevétele van, írja meg privát címemre, vagy a fórumra.
Üdv,
Gazsi (Admin, levlista üzemeltető)

P.S.
Elsősorban az új levlistatagokra való tekintettel a "Petőfi"s moderálásokat feloldottam, de természetesen az újabb Petőfi temetés, és hasonló témájú levelek - pro és kontra, helyeslés, reklamáció stb. moderálás alá vonást jelent!