[Csaladtortenet 2] Botlatókövek projekt indul

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2015. Jún. 1., H, 22:10:28 CEST

Tisztelt Listatársak!
Örömmel jelentem, hogy a mai nappal hivatalosan is beindult a Botlatókövek
projekt, melynek célja, hogy minél több kő adatait összegyűjtsük, egy
bizonyos mennyiség után pedig a MACSE honlap egyik adatbázisává válik.
A Botlatókövek a zsidó elhurcoltaknak állítanak emléket az egykori lakásuk
előtt a járdába helyezett réz-kő formájában.
A felhívás a MACSE honlapjának Emlékművek projektjén belül itt olvasható:
http://www.macse.hu/society/vilaghaborus.php
Aki szeretne részt venni a projektben, kérem, hogy keressen engem.
Különösen köszönöm Bauersdorf Kristóf segítségét, aki felvette a személyes
kapcsolatot Gunter Demnig úrral, a Kölnben élő ötletgazdával, valamint
annak az 5 személynek, aki már eddig is fotózott és adatokat küldött.
Magyarországi viszonylatban várom azok segítségét, akik az alábbi
helységekben tudnak fotózni, általam megadott címeken: Budapest,
Kiskunhalas, Kőszeg, Kisvárda, Makó, Mátészalka, Nagykanizsa, Pécs,
Nagykőrös, Újfehértó, Szeged, Zalaegerszeg, Szolnok.
Az üzeneteket a lista teherkímélése céljából magánban kérem.
Üdvözlettel:
Németh József