[Csaladtortenet 2] Település kérdés

O. Máté ooorgovanyi at gmail.com
2015. Jún. 3., Sze, 11:22:00 CEST

Kedves Listatársak!

Sikerült beszereznem a képet, csatoltam! Bízom benne, hogy ez alapján
kiderül, hol született a kérdezett személy.

Bárhogy nézem én Bats-ot olvasok ki.

Annyi még, hogy a gyermekük házasságánál, a feleséget volt, hogy IVICS-nek
is írták.
Kreisz Mátyás 1821.11.18-ben született.
Ennyit tudok, szóval valamikor 1821 körül vagy után születhetett talán
Mária.

Előre is köszönöm!

Üdv.:

Máté