[Csaladtortenet 2] Település Gombai kérdés

O. Máté ooorgovanyi at gmail.com
2015. Jún. 3., Sze, 12:21:00 CEST

Kedves Listatársak!

Nem tudom, hogy sikerült-e csatolni a képet, mert volt aki nem látta, ezért
linkként is elküldöm, meg újra csatolom.

http://levlista.theka.hu/pipermail/csaladtortenet/attachments/20150603/e50b
<http://levlista.theka.hu/pipermail/csaladtortenet/attachments/20150603/e50b2a2e/Krds.jpg>
2a2e/Krds.jpg
<http://levlista.theka.hu/pipermail/csaladtortenet/attachments/20150603/e50b2a2e/Krds.jpg>

A kérdésem az, hogy egy 1846-os házasságnál, a feleségnél, a következő
település van bejegyezve születésnek "Gombai, Bats vármegye".

Bármennyire is próbálom, nem találom az adott települést... Tudna valaki
segíteni, hogy melyik település anyakönyvében keressem a települést vagy
egyáltalán pontosan hol található ez a Gombai?

Bárhogy nézem én Bats-ot olvasok ki vármegyének, de többen írták, lehet
rosszul olvasom.

Annyi még, hogy a gyermekük házasságánál, a feleséget volt, hogy IVICS-nek
is írták.
A férj Kreisz Mátyás 1821.11.18-ben született. Ennyit tudok.
Szóval valamikor 1821 körül vagy után születhetett talán Mária.

Előre is köszönöm a segítséget vagy akár a találatot egy anyakönyvben.

Üdv.:

Máté