[Csaladtortenet 2] KÉRDÉS

Steven Sax foundermember0056 at yahoo.com
2015. Jún. 4., Cs, 06:22:37 CEST

Kedves Lista-és Tagtársak!
Szeretném megkérdezni, hogy mit kell nekem tenni (és kell-e egyáltalán nekem tennem valamit), ha a yahoo mailomban, ami eddig tökéletesen működött, most olyan jellegű zavar keletkezett, hogy az eddig normálisan a postafiókom bejövő fakkjában landolt normális levelekket valami azonnal a SPAM-ba pakolja???!!! Igaz a valódi spam is odamegy, de pl a listás leveleim mind odamennek. Az utóbbi 24 órában a listás leveleimből 2 jött jó helyre, a többi a spamba. HEEEEEEEEELP!!!!Köszönettel, István Yours sincerely, Istvan Szucs from Cluj-Napoca/Budapest.

Tel(RO): +40741158940Tel(HU): +36204439677