[Csaladtortenet 2] Fw:

c.h.baiersdorf c.h.baiersdorf at t-online.de
2015. Jún. 4., Cs, 09:31:12 CEST

Kedves Péter,
konkrét segítséget nem tudok adni, de ajánlanám, nézd meg a MACSE című
családkutató egyesület honlapját:

    http://www.macse.hu/society/kezdolap.php

Egy viszonylag kis tagságdíj (e hónap végétől tudtommal már duplája
lesz!) fejében rendelkezésedre állanának az egyesület által
összeállított adattárak milliónyi adattal.
Köztük az anyakönyvi adatokkal rendelkező tárak is, amelyekben helység,
név, dátum, stb. szerint kereshetnél hozzátartozóid után.
Üdvözlettel Kolozsvárra,
Baiersdorf Kristóf