[Csaladtortenet 2] Földbirtokosok

Ábel András abelandras at gmail.com
2015. Jún. 5., P, 14:30:12 CEST

Kedves Listatársak!

A szülőfalum területén régen létezett tanyák történetét kutatom. Így
jutottam el legutóbb Muhoray Kornélhoz is, kinek kapcsán több órási
segítséget is kaptam magánban, olyan adatokkal, amikre nem is számítottam.
Köszönetet mondok tehát: Viertl Bélának, Lukács Gabriellának és Hallósyné
Elekes Erzsébetnek.

Kezembe került egy lista, amely tartalmazza azon személyek neveit, akiknek
földbirtokuk volt Tárnokon 1945-ben:

*(Többek között) ilyen tanyákat ismerek Tárnokon:* Teleki-tanya,
Müller-tanya, Muhorai-tanya, Gruber-tanya, Dóra-tanya, Farkas-tanya,
Török-tanya.

*(Többek között) ilyen nevű birtokosok voltak Tárnokon:* gróf Teleki János
Budapest, Müller János Érd, dr. Muhoray Kornélné Budapest, Gruber Lajos
Budapest, Dóra Mihály Budapest, Farkas László Budapest, Török Béláné
Budapest.

Közülük tehát sikerült beazonosítani Muhoray Kornélt és feleségét. Kérdés,
hogy kik lehettek a többiek? Ha ennek felkutatásához kaphatnék segítséget,
nagyon megköszönném!

Köszönettel: Ábel András