[Csaladtortenet 2] Kovássy család kutatása.

Páli István oregpali at t-online.hu
2015. Jún. 10., Sze, 09:04:58 CEST

Kedves Bálint! Ő biztos a családba tartozott: Name:	Jolán Kovásy
Event Type:	Baptism
Event Date:	1909
Event Place:	Lúčky, Michalovce, Slovakia
Gender:	Female
Father's Name:	Gabor Péter Kovásy
Mother's Name:	Grünberger
Line Number: 15 , Reference ID: 76 , GS Film Number: 1792651 , Digital
Folder Number: 004406835 , Image Number: 00336

és így tovább, ha megakadsz és tudok segítek! Üdv.: Pista