[Csaladtortenet 2] PDF

Éva Adorján adeva40 at gmail.com
2015. Jún. 10., Sze, 10:24:20 CEST

Kedves Előd és Társak!

Az én gépemen még régebbi Office van. A közelmúltban vásárolt nyomtatómmal
nem tudtam egyetlen Office dokumentumot sem kinyomtatni, hiába hívtam
számítógépes szakembert segítségül. Szerencsére egyetemista unokám
befejezte féléves vizsgáit,így ráért az én problémáimmal is
foglalkozni,rövid úton meg is oldotta a gondomat, hogy milyen úton azt nem
tudom.

Felvetettem neki, hogy telepítsünk újabb Office-t a gépemre, de ő azt
gondolja, hogy akkor a meglévő Excel tábláimmal lehet gondom /ezekből sok
van /.

Kérdezem hozzáértő Társaimat valóban gondom lehet ebből ? Az összes
családfa adatom a régi verzióval készített Excel táblákon van.

Előre is köszönöm a hozzáértő válaszokat.

Üdv.
A Éva