[Csaladtortenet 2] PDF

dz Zana János Janos.Zana at t-online.hu
2015. Jún. 10., Sze, 10:41:33 CEST

2015.06.10. 10:24 keltezéssel, Éva Adorján írta:
> Az én gépemen még régebbi Office van. A közelmúltban vásárolt nyomtatómmal
> nem tudtam egyetlen Office dokumentumot sem kinyomtatni, hiába hívtam
Az office verziónak nem lehet semmi köze a nyomtatóhoz. Ha megvan a
telepítőlemez, érdemes eltávolítani a nyomtató szofvert, és újratelepíteni.
> Felvetettem neki, hogy telepítsünk újabb Office-t a gépemre, de ő azt
> gondolja, hogy akkor a meglévő Excel tábláimmal lehet gondom /ezekből sok
> van /.

Az Office 2003 verzióban készült munkalapjaimat az Office 2010 néha
hibátlanul beolvassa, néha hibásnak minősíti. Ilyenkor felajánlja a
sérült fájl helyreállítását. Megfigyelésem szerint ezekből a
helyreállított fájlokból hiányoznak a diagramok. Úgy tudom, semmi
problémát nem okoznak azok a munkalapok, amelyek csak adatokat és
képleteket tartalmaznak.
Ha az Office 2010 alatt készült munkalapjaimat a 2003 verzióban mentem,
figyelmeztetést kapok az inkompatibilitásra vonatkozóan, de tényleges
hibát eddig nem észleltem.  Üdv, János