[Csaladtortenet 2] mi van a sírra írva?

kzsuzsi kzsuzsi17 at freemail.hu
2015. Jún. 12., P, 10:11:10 CEST

Kedves Kutatótársak!

Köszönöm a válaszokat! Akkor most már tudom, hogy hogyan kellett volna fotóznom, de örültem, hogy egyáltalán bejutottam a temetőbe és nem koncentráltam a részletekre :-(. Több szögből fotóztam, de azok sem jobbak és sajnos szemben volt a nap.
Megpróbalom a többi szögből is feltenni a képeket. Hátha így könnyebb.

http://img5.fotos-hochladen.net/uploads/auersimonsir2g8r1jzy0k6.jpg <http://img5.fotos-hochladen.net/uploads/auersimonsir2g8r1jzy0k6.jpg>

http://img5.fotos-hochladen.net/uploads/auersimonsir3zrnibujc3h.jpg <http://img5.fotos-hochladen.net/uploads/auersimonsir3zrnibujc3h.jpg>

Auer Simonné sirja:
http://img5.fotos-hochladen.net/uploads/auersimonnesir1iafb5pvyg.jpg <http://img5.fotos-hochladen.net/uploads/auersimonnesir1iafb5pvyg.jpg>