[Csaladtortenet 2] Egyházi anyakönyvek

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2015. Jún. 14., V, 15:14:22 CEST

Kedves Dóra!
Az előttem szólókat megerősítem. Nem írtál időintervallumot. A védett
időszakon kívül mindenképpen a levéltár legyen a fő cél, ők őrzik az
1820-1895 közötti egyházi anyakönyvek másodpéldányait is, valamint az 1895
utáni polgáriakat. Az 1820 előtti (és utáni, napjainkig) egyházi
anyakönyvek eredetije az illetékes egyházközség tulajdona, többnyire ott is
van, (az 1820 előttiek) mikrofilmes fotója pedig az illetékes egyházi
levéltárban. (Legalábbis a katolikusoknál.) Mindezek előtt persze érdemes a
mormon adatbázisban kutakodni, mert ott ugyan fotó nincs (mo-i
viszonylatban), de kereshető adatbázis van. Így célzottan tudsz menni
levéltárakba.Sok sikert!
NJ