[Csaladtortenet 2] csaladfa/ősfa/szarmazasi tabla formai es tartalmi kovetelmeny?

Peter Kerekes peter.kerekes at freemail.hu
2015. Jún. 16., K, 17:34:33 CEST

Kedves Listatagok,

Erdeklodnek, hogy letezik-e/tudtok-e olyan leirast, ami definialja, hogy
egy csaladfanak/ősfanak/szamrazasi tablanak milyen formai es tartalmi
kovetelmenyei vannak? Ertem ez alatt, hogy ismereteim szerint az ősfa
peldaul az, amelyik az apai agon megy vegig egeszen a legutolso
felkutathato osig, de pl. milyen melysegig abrazolja a testvegerek ez
egyes szinteken, stb.
Szoval, ha esetleg lenne valamilyen pontos leiras/definicio, arra
kivancsi lennek (gugliztam, de nem sok eredmennyel, es amiket idaig
lattam peldakat, elegge sokfajta volt).

Kivancsi vagyok arra is, hogy ezen 3 definicio kozott mi is pontosan a
kulonbseg (ahogyan eszrevettem, mindenre kozosen alkalmazzak azt, hogy
csaladfa...)

Csereben felajanok egy MS Visioban (.vsd) keszult szarmazai tabla
sablont, ami A2-es meretu, de meg A3-ban ki lehet nyomtatni (kepkent
kirakni a falra) olvashatoan. Es 7 generaciot foglal magamabn. Ha
valakit erdekel, erdeklodjon provatban.

Koszi!
Udv
KP