[Csaladtortenet 2] csaladtortenet digest, 48 kötet, 19 szám

Gabriella Gál cecilke at gmail.com
2015. Jún. 19., P, 13:44:48 CEST

From: "Péchy Gáspár" <gazsi at pechy-de-pechujfalu.hu>
To: csaladtortenet at levlista.theka.hu
Date: Thu, 18 Jun 2015 18:27:51 +0200
Subject: Re: [Csaladtortenet 2] Ikrek vagy nem ikrek?
Kedves Gabi!
A keresztszülők száma segíthet - ikreknél általában "dupla" keresztszülő
van (ffi-nő, új sorban ffi-nő).
Üdv,
Gazsi

Kedves Gazsi!

Ez jó gondolat, de csak egy keresztszülő pár van: (:)
D Josephus Martonyi (a vezetéknév kb bármi lehet M-mel )
et uxor eius
Maria Ivady
Spanus Dominalis (vagy valami hasonló)

Gabi