[Csaladtortenet 2] tájékoztatás

Páli István oregpali at t-online.hu
2015. Jún. 22., H, 17:37:30 CEST

Köszönöm a figyelemfelhívást. Dolgozok vele! Valamiért a kinagyított képet nem tudom mozgatni, így mindig csak a tetejét nézni kényelmes. Ez eltörpül amellett, hogy lapozni is elfogatható sebességgel lehet. Nem gondoltam, hogy az evangélikus anyagokat ilyen jól tudok keresni. Köszönet mindenkinek. Üdvözlettel: Páli István