[Csaladtortenet 2] [MACSE: 12772] Újdonságok

Ákos Polgár 1.polgak at gmail.com
2015. Jún. 22., H, 21:12:32 CEST

Köszönet érte, Schermann Ákosnak is, marosvhelyi ref. koll. tablóképért.
Nagyapámnál (nagyernyei Kelemen Miklós, Marosvhely, 1888-Szeged,1973)
néhány évvel idősebb végzősök, de visszaemlékezéseiben említett rokona
(Bodó Béla) és néhány tanár, akikről szintén írt, rajta van. Nagyapám itt
néhány osztályt járt, majd bátyja, a későbbi levéltáros Kelemen Lajos
(Marosvh, 1877- Kolozsvár, 1963) Kolozsvárra vitte az Unitárius Kollégiumba.
Üdv.: Polgár Ákos