[Csaladtortenet 2] Mikor született a dédapa?

Kenese Éva kenev at freemail.hu
2015. Jún. 25., Cs, 14:38:01 CEST

Kedves Listatársak!
Segítségeteket és ötleteiteket kérem dédapám születésének kiderítéséhez. Ő lenne az utolsó láncszem akit sikerült megtalálnom, de a születési idejét (mely az 1810-es évek vége, a 20-as évek lehetett Szegeden) nem tudom kideríteni. Felesége születési idejéhez próbáltam kapcsolni, de kb. 4 -5 olyan időpontot találtam, amelynek bármelyike megfelelhet a feltételezett születési időnek. Hogyan tovább? Sajnos semmi dokumentáció nem áll rendelkezésemre, de a családfában csak tényleges adatot szeretnék megjelentetni ezért szeretném kideríteni. Mit javasoltok?
Éva