[Csaladtortenet 2] [MACSE: 12759] Evangélikus anyakönyvek

Zana János Janos.Zana at t-online.hu
2015. Jún. 26., P, 10:41:56 CEST

2015.06.17. 14:43 keltezéssel, István Kollega Tarsoly írta:
> Az evangélikus egyház digitalizálja az anyakönyveit. Az eddig elkészült
> anyakönyveket 2015. július 31-ig térítésmentesen lehet használni, utána
> fizetőssé válik, de - információim szerint - nem túl magas összegért.
> Addig is bárki  kutathatja az alábbi linken:
>
> http://apps.arcanum.hu/oskereso/

Kipróbáltam, de nem értem. Mit jelentenek az oszlopok? Feltételezem,
hogy a gyermek nevét, az apa nevét, végül az anya leánykori nevét.

Próbaképpen dédapámat kerestem, aki 1833 decemberben született
Szarvason, de nem szerepel az egész éves listán. Így kellene szerepelnie
(ha jól értem a lista struktúráját):

Mojsisovics Vilmos János; Sámuel; Unghváry Eszter

Vagy talán rosszul keresem?    Üdv, János