[Csaladtortenet 2] [MACSE: 12759] Evangélikus anyakönyvek

Zana János Janos.Zana at t-online.hu
2015. Jún. 26., P, 14:37:14 CEST

2015.06.26. 11:24 keltezéssel, Ferenc Nemes írta:
> ott van az. 800-as bejegyzés 1833-ban.
> Sajnos csak az index van fent egyenlőre...
>
> 2015. június 26. 10:41 Zana János írta, <Janos.Zana at t-online.hu
>
>     Mojsisovics Vilmos János; Sámuel; Unghváry Eszter
Sikerült megtalálnom mindkettőjük halotti anyakönyvi bejegyzését. A
házasságuk időpontját visszakövetkeztetve őróluk van szó.

Ezzel szemben azt furcsállom, hogy felcserélték a születési dátumukat.
Ez hogy lehet? A lakcím rovatban Unghváry Eszternél 1797 szerepel, a
férjének a születési dátuma, és vica verza.
Kettejük halálozási dátuma között hat év különbség van.
Ezért nem értem, hogy cserélődhetett fel a születési dátumuk.

Házasságuk időpontjában (1823, Aszód) nem volt divat, hogy a menyasszony
hat évvel legyen idősebb a vőlegénynél.

Érti ezt valaki?        Üdv, János