[Csaladtortenet 2] Bélaváry család

Tamás Horváth holanyht at gmail.com
2015. Jún. 27., Szo, 13:22:59 CEST

Tisztelt Kutatótársak !

  Segítséget kérek mindazoktól, kik kutatásaik során találkoztak Bélaváry
nevűekkel. Ez a család előfordul Bellaváry, Bellavári, Bellovári, Belleváry
és Bellevári alakban is. Én mindegyik névírással találkoztam  feldolgozott
családfámban, egy családról ill. eredetről van szó. Ritka név, olasz
származásra utal, melyet megerősít a család apáról fiúra szálló
évszázadokat felölelő elmondása.   Anyakönyvileg igazolt  első győri adat
1715-ből származik. Minden információ számíthat.

       Előre is köszönve :       Horváth Tamás