[Csaladtortenet 2] (nincs tárgy)

Kirilly Edit ekirilly at gmail.com
2015. Jún. 28., V, 21:31:25 CEST

Nem vállalom, bár hízelgő, DE *SOLTÉSZ ÉVÁ*nak köszönjük nagyon!!! Ő
találta meg a kérdezett adatot!

Teljesen érthetetlen az adatbázis, ugyanis rengeteg 1909-10-ben meghalt
külföldi ill. külföldön meghalt embert tartalmaz.

Miért anyakönyvezték Budapest, IV. kerületben őket????

   - Hungary Civil Registration, 1895-1980
   <https://familysearch.org/recapi/sord/collection/1452460/waypoints>
   - Pest-Pilis-Solt-Kis-Kun
   <https://familysearch.org/recapi/sord/waypoint/9298-2NL:40678301?cc=1452460>