[Csaladtortenet 2] Ennyi a (család)jogom?

Joseph J Jarfas jjarfas at gmail.com
2015. Jún. 29., H, 06:52:45 CEST

Kedves Kutatótársak,

az U.B. lista tényleges tartalmát meg lehet kérni a mindenkori megyei
levéltártól, mert ők kapják meg az állami anyakönyv másolatok kitöltése
érdekében.

Házasságon kívüli születés esetén érdemes az árvaszéki hatóságok
iratanyagát átnézni/kikérni, mert nekik - hivatalból - kötelességük volt
a gyermek jövőjéről gondoskodni. Ha mást nem, néha csak kineveztek egy
gyámot, aki aztán felelős lett az anyagi és erkölcsi ellátásért.

Üdv.    Jóska
Equinunk, PA - USA
jjarfas at gmail.com