[Csaladtortenet 2] Ennyi a (család)jogom?

Hedvig Gaspar gasparhedi at hotmail.com
2015. Jún. 30., K, 01:58:03 CEST

Csak még egy gondolat!  Nem régen találkoztam itt a levlistán egy olyan E-mail-lel, ahol valakinek származásigazolási problémái voltak, és ehhez a felmenői vallásának igazolására is szüksége lett volna, de az egyszerű anyakönyvi kivonat nem tartalmazta a vallást, noha az anyakönyv tartalmazta.  Ott valaki azt javasolta az illetőnek, hogy kérjen másolatot a teljes anyakönyvi bejegyzésről (A javasló szerint lehetséges ilyet kapni, meg is nevezte, hogy hogyan hívják, csak külön pénzbe kerül.).

Üdv:  Hédi