[Csaladtortenet 2] Kiss Juliánna

Werner.Reinsch at t-online.de Werner.Reinsch at t-online.de
2015. Már. 2., H, 09:40:05 CET

Kedves listára!
Van egy problémám.
Keresek információk Kiss Juliánna a Földes.
Csók Juliánna felesége volt Karácsony Sándor a Földes.

Az adatok azt is:
Karácsony Sándor született március 11-én 1842. Földes (Hajdu-Bihar), meghalt november 15-én 1908 Földes.

Gyermekek Sándor és Julianna
1. Karácsony Sándor született 09 Október 1868 in Földes
2. Karácsony Eszter született április 13-án 1870 Földes
3. Karácsony Imre született április 27-én 1872 in Földes
4. Karácsony Lajos született július 17-én 1874 in Földes
5. Karácsony Sándor született 03 Január 1878 in Földes
6. Karácsony Ágnes született június 10-én 1880-ban Földes

Csók Juliánna már halott volt a házassága Lajos 1898.

FamilySearch találtam 8x, Kiss Juliánna:

Született október 18-án 1840 Földes
Atya: Kiss Sámuel
Anya: Giszai Klára
Keresztszülők: Bercsi Lajos Szabó Klára

Született április 23-án 1842. Földes
Apa: Kiss András
Anya: Szilágyi Ersebét
Keresztszülők: Jenai László, Klodi Juliánna

Született május 21-én 1843 in Földes
Apa: Kiss János
Anya: Szántó Juliánna
Keresztszülők: Vég Sámuel, Domokos Szuszánna

Született július 21-én 1843 in Földes
Atya: Kiss Bálint
Anya: Deso Juliánna
Keresztszülők: Szabó Márton, Szencsi Juliánna

Született október 24-én 1844 Földes
Apa: Kiss István
Anya: Domokos Juliánna
Keresztszülők: Szabó Bálint, Nagy Szuszánna

Született április 28-án 1846 in Földes
Atya: Kiss Sándor
Anya: Koroknai Szuszánna
Keresztszülők: Domokos István, Antkor Klára

Született 03 Augusztus 1846 in Földes
Apa: ------
Anya: Kiss Zsófia
Keresztszülők: Szöllöcsi Ferencz, Domokos Juliánna

Született január 12, 1847 Földes
Apa: Kiss János
Anya: Polgári Juliánna
Keresztszülők: Kemecsei Bene László Sára

Mi a helyes Kiss Julianna?
Tudna adni néhány tanácsot?

sok Üdvözlet
Werner

Hallo liebe Listenteilnehmer!
Habe ein Problem.
Ich suche Daten von Kiss Juliánna aus Földes.
Kiss Juliánna war verheiratet mit  Karácsony Sándor aus Földes.

Daten die ich habe:
Karácsony Sandor geboren am 11. März 1842 in Földes (Hajdu-Bihar), gestorben am 15. November 1908 in Földes.
Kinder von Sándor und Juliánna
1.        Karácsony Sándor geboren am 09. Oktober 1868 in Földes
2.         Karácsony Eszter geboren am 13. April 1870 in Földes
3.        Karácsony Imre geboren am 27. April 1872 in Földes
4.        Karácsony Lajos geboren am 17. Juli 1874 in Földes
5.        Karácsony Sándor geboren am 03. Januar 1878 in Földes
6.        Karácsony Ágnes geboren am 10. Juni 1880 in Földes

Kiss Juliánna war bei der Heirat von Lajos 1898 schon verstorben.

Bei  FamilySearch fand ich 8x Kiss Juliánna:

Geboren am 18. Oktober 1840 in Földes
Vater: Kiss Sámuel
Mutter: Giszai Klára
Taufpaten: Bércsi Lajos, Szábó Klára

Geboren am 23. April 1842 in Földes
Vater: Kiss András
Mutter: Szilagyi Ersebét
Taufpaten: Jenai László, Klódi Juliánna

Geboren am 21. Mai 1843 in Földes
Vater: Kiss János
Mutter: Szántó Juliánna
Taufpaten: Vég Sámuel, Domokos Szuszánna

Geboren am 21. Juli 1843 in Földes
Vater: Kiss Balint
Mutter: Désö Juliánna
Taufpaten: Szábó Marton, Szencsi Juliánna

Geboren am 24. Oktober 1844 in Földes
Vater: Kiss István
Mutter: Domokos Juliánna
Taufpaten: Szábó Balint, Nagy Szuszánna

Geboren am 28. April 1846 in Földes
Vater: Kiss Sándor
Mutter: Koroknai Szuszánna
Taufpaten: Domokos István, Antkor Klára

Geboren am 03. August 1846 in Földes
Vater: ------
Mutter: Kiss Zsófia
Taufpaten: Szöllöcsi Ferencz, Domokos Juliánna

Geboren am 12. Januar 1847 in Földes
Vater: Kiss János
Mutter: Polgári Juliánna
Taufpaten: Kemecsei László, Bene Sára