[Csaladtortenet 2] Köszönet

Bocsor László l.bocsor at gmx.de
2015. Már. 5., Cs, 10:34:36 CET

Minden Kedves Aggódónak!

Skype-on már többen észrevehették, hogy újra itthon vagyok.  Azt nem
mondhatom, hogy jobban is vagyok. Hogy a gyönyör teljes legyen, a
gyöngyösi korházban befogtam a vírusos influenzát, taknyom-nyálam
egybecsorog, fuldokló köhögés, izzadás teszi kellemessé éjjelem és nappalom.

Az értágítás meg az egész szituáció egyáltalán nem volt ijesztő, vagy
félelmetes, de a két kórházban eltöltött 8 éjszaka egész életem
maradandó emléke marad.

Minden  értem aggódónak ebben a levélben köszönöm meg, hogy utolértek
kórházi magányomban és reményt öntöttek belém, hogy van még miért élnem,
vár még pár tizezer anyakönyv.  Még egyszer köszönök minden üdvözletet,
aggodalmat, buzdítást, tanácsot. Üdv.Laci