[Csaladtortenet 2] Köszönet a köszönetre!

Bocsor László l.bocsor at gmx.de
2015. Már. 5., Cs, 19:08:10 CET

Kedves jobbulást és egyebeket kivánó barátaim!

Amikor megírtam a "Köszönet" tárgyu levelem, nem gondoltam, hogy megint
levéllavínát, méghozzá rosszirányú, vagy inkább rossz hatású levelek
megírását okozom.

A "Köszönet" tárgyú levelem a MACSE tagoknak, a családtörténet lista
tagjainak, cca. 700 személynek szólt egyszerre, de ez a 650 tag aki nem
írt nekem csak azt láthatta, hogy 700 listatagból NEM VÁLASZOLT  senki.
Elgondolkozhat rajta, hogy ki ez a Bocsor László? Mit játsza az eszét,
miért sajnáltatja magát stb?  Pedig én nem értesítettem a listát, hogy
mi történt. Az esemény kinyomozásából és listára viteléből az eddig nem
indexelő 600-650 tag értesűlhetett rólam, egy-két elejtett szóból a
munkánkról, a hozzászólásokból a csapat létszámáról, de a
visszaérkezésem utáni "Köszönet" levél sajnos tévesen, de mintha azt
bizonyította volna, hogy a nem indexelő 650 tag havonta,évente egyszer
olvassa rövidített levélgyűjteményt, és addigra már olyan késő, hogy nem
is érdemes válaszolni rá. Ha nem válaszol azonnal, akkor 2-3 hét alatt
olyan messzire kerül a levél, hogy meg sem találja. Erre gondoltam,
amikor rossz hatású levelekről írtam. Pedig a nem indexelő és levelet
sem író Listatagok elgondolkodhatnának, hogy mitől lett eddig 7, 5
millió indexelt nevünk.

Nem akarom folytatni, ez is több, mint egy óra volt, de tüzel a fejem.
üdv.Laci