[Csaladtortenet 2] kíméljük egymás egészségét, idegrendszerét!

Tamás Solymosi solymitomi at gmail.com
2015. Már. 5., Cs, 19:49:07 CET

Tisztelt Levelezőtársak!

Tudom, hogy nem a tartozik szorosan a családtörténethez, de mivel Bocsor
Laci már csak az anyakönyvi ellenőrzések nem kispályás munkája miatt is
fontos személy közösségünk életében, nagyon szépen kérek mindenkit, hogy
mielőtt bármilyen hozzászólás írna Laci egészségére vonatkozóan, vegye
tudomásul, hogy a szívklinikán volt és az intenzíven egy nehéz műtéten
esett át.

Tehát: bármilyen *negatív* megjegyzés arra a levelére, melyben Laci ismét
jelentkezett a listán és megköszönte a fohászainkat nagyon is árt az
egészségének.

Mondom/írom ezt úgy, hogy magam is 10 éve vagyok ellátva
szívritmus-szabályozóval, hiába vagyok 36 éves, ha egyszer ilyen születési
rendellenességet is kaptam.

Akinek nem inge... annak gatyája/szoknyája (mindenki válogassa ki a magáét).

Tisztelettel:

Tamás